środa, 15 kwietnia 2015

Polecam cz. 2

Hej!
Dzisiaj polecę wam kilka fajnych aplikacji na telefon i tablet; )
1.  Candy Camera - pozwala na przerabianie zrobionych w niej zdjęć Moja ocena 10/10 
2.  InstaSquareMaker - pozwala na przerabianie zdjęć
Moja ocena to 10/10
3.  Subway surf - gra polegająca na ruszaniu się ludzikiem po pociągach i zbierania coins' ów i innych nagródek
Moja ocena to 7/10 ponieważ często się zacina
4.  Dumb  ways to die  2 - gra polegająca na ratowaniu w różny sposób postaci
Moja ocena to 10/10
W dzisiejszym poście odpowiem także na pytanie zadane mi na e-maila ; )
Małgosia pyta : Jaki był najśmieszniejszy żart który zrobiły ci twoje przyjaciółki i za co je lubisz?
Odpowiedź : Przyjaciółki robią mi wiele żartów i zawsze potrafią mnie rozśmieszyć,  są gdy ich potrzebuję, pomagają mi,  zawsze mnie wspierają,  zawsze staną po mojej stronie jeśli jest to potrzebne i za to  wszystko je lubię
Do następnego postu
PS Możecie wysyłać kolejne pytania na e-maila pawcio.blog1234@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz