sobota, 18 kwietnia 2015

Kącik śmiechu cz.1

Hej !
Dzisiaj pierwszy "Kącik śmiechu" Zaczynamy :

Jasio chwali się mamie:
-Dzisiaj jedyny podniosłem rękę w klasie !
- A jakie było pytanie ?
- Kto strącił donicę z kwiatkiem

Jaś pyta taty :
- Tato umiesz pisać z zamkniętymi oczami ?
- Tak, a czemu pytasz ?
- Bo musisz mi podpisać kilka ocen w dzienniczku

Tata widzi zapłakaną córkę.
- Kochanie, co się stało ?- pyta tata.
- Śniło mi się, że szkoła się zawaliła.
- Ale to tylko sen. Spokojnie.
I właśnie dlatego płaczę.

Przychodzi mężczyzna do jasnowidza i puka do drzwi.
- Kto tam - pyta jasnowidz.
Mężczyzna zrezygnowany odwraca się i mówi :
- Też mi jasnowidz...

Jakie jest podobieństwo między termometrem a srogim nauczycielem ?
Kiedy pokazuje 0, wszyscy drżą.

- Jasiu jaką częścią mowy jest wyraz "nic" ?
- Czasownikiem.
-  Jak to ?!
- No przecież odpowiada na pytanie 'Co robi ?" .

Czy to prawda, że człowiek może zjeść wszystkie grzyby ?
Tak, z tym że niektóre może zjeść tylko raz ...

Mam nadzieję, że żarty wam się podobały ;)
Do następnego postu  i dziękuję za 270 wyświetleń ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz