sobota, 11 kwietnia 2015

10 faktów o mnie + Odpowiedzi na pytania

Hej!
Dzisiaj 10 faktów o mnie i odpowiedzi na pytania które przysyłaliście mi na emaila ;) Zaczynamy

10 faktów o mnie :
1. Moim ulubionym youtube'rem jest Stuu ( Polski pingwin )
2. Lubię serial "Rodzinka.pl".
3. Uwielbiam czekoladę
4. Lubię żelki ;)
5. Mam rybki
6. Uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi
7. Lubię grać w koszykówkę, piłkę nożną i siatkówkę
8. Bez muzyki nie istnieje
9. Oglądałam film "Ośmioklasiści nie płaczą" ( Bardzo mi się podobał )
10. Mój ulubiony kolor to niebieski

A teraz odpowiedzi na pytania ;)

Karolina pyta : Czy masz jakieś motto ? Jeśli tak to jakie
Odpowiedz : Moje motto : Żyje się tylko raz !!!

Maja pyta : Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
Odpowiedz : Mam wiele ulubionych utworów ;) ( Długo by trzeba wymieniać )

Lila pyta : Czy masz przyjaciółkę ?
Odpowiedz : Mam 4 przyjaciółki

Ewa pyta : Czy jest takie miejsce gdzie marzysz żeby pojechać ?
Odpowiedz : Tak, jest to Toskania we Włoszech

To już wszystkie pytanie, możecie zadawać mi kolejne ;) Na emaila : pawcio.blog1234@wp.pl
Do następnego postu   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz