sobota, 13 czerwca 2015

Magic Galaretki cz.1

Hej !
W dzisiejszym poście moja recenzja na temat Magic Galaretek firmy Gellwe.





Jest to dopiero pierwsza część, ponieważ będę próbowała wszystkich smaków. Wczoraj spróbowałam smaku pomarańcza-jagoda. Nie będę wam tutaj pisała jak zrobić tą galaretkę, ponieważ napisane jest to na tyle opakowania. Po zrobieniu wygląda tak :

Daję jej 6/10, ponieważ robiła się bardzo bardzo długo ( ok. 4/5h ) i dolna część ( jagodowa) smakowała trochę jak płyn do mycia naczyń.Górna czyli pomarańczowa część była bardzo dobra.
W internecie jest wiele różnych inspiracji do zrobienia tej galaretki. Ja zrobiłam mus truskawkowy i śmietanę. Położyłam to na wierzch. I wyglądało to  tak :

W następnym poście druga część, tym razem będę próbowała smaku truskawkowo-cytrynowego. Do następnego postu i dziękuję za wszystkie wyświetlenia ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz